محققان در تشخیص اینکه آیا صورتها دستکاری شده اند ، موفق هستند
بروزترین
در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین مطالب را ترجمه و در اختیار عموم قرار بدیم

در تلاش خود برای شناسایی جعلی ، ادوبی را سر و صدا کنید. آنها قدرت یادگیری ماشین را برای کشف خودکار هنگام دستکاری تصاویر چهره ها به طور خودکار رها کردند.


Adobe AI به کمک تلاش های تحقیقاتی به همراه دانشمندان دانشگاه UC Berkelie در حال کار با شرکت های تحقیقاتی است.

Ryan Whitwam ، ExtremeTech ، گفت این تیم از یک شبکه عصبی Convolutional استفاده کرده است.

تیم ارتباطات Adobe درباره تمرین تمرینی خود وبلاگ نوشتند.

"محققان مجموعه ای از تصاویر گسترده آموزش را با نوشتن فتوشاپ برای استفاده از Face Aware Liquify بر روی هزاران تصویر بریده شده از اینترنت ایجاد کردند. یک زیر مجموعه از این عکس ها به طور تصادفی برای آموزش انتخاب شد. علاوه بر این ، یک هنرمند برای تغییر تصاویر که استخدام شده بود استخدام شد. این عنصر خلاقیت انسانی دامنه تغییرات و تکنیکهای مورد استفاده برای تست را فراتر از تصاویر تولید شده مصنوعی گسترش داده است. "

در این وبلاگ آمده است: "این ابزار همچنین زمینه ها و روش های خاصی از پیچ و تاب صورت را مشخص کرده است. در آزمایش ، این ابزار برای محاسبه وضعیت اصلی خود ، تصاویر تغییر یافته را برگرداند ، با نتیجه ای که محققان را تحت تأثیر قرار داد."

پروفسور الکسی A. افروس ، UC Berkeley ، گفت که اگرچه ممکن است به نظر غیر ممکن برسد زیرا تغییرات زیادی در هندسه صورت وجود دارد ، "در این حالت ، زیرا یادگیری عمیق می تواند به ترکیبی از داده های سطح پایین مانند تار کردن نگاه کند. به نظر می رسد که مصنوعات و همچنین نشانه های سطح بالاتر مانند چیدمان کار می کنند. "


Whitwam: "این ابزار تشخیص برجسته مناطق از تصویر که به نظر می رسد اصلاح شود و می توان آن را یک گام بیشتر به از آنجا که آموزش در یک ابزار نرم افزار Adobe تاسیس شده است، هوش مصنوعی می توانید ویرایشهای برای تولید یک تقریب بسیار خوبی از اصل معکوس می باشد. عکس. "

چگونه کار می کند: Adobe دارای یک ابزار روان سازی چهره ، برای ایجاد ترفندهایی در چهره شخص در یک تصویر (جیمز وینسنت اظهار داشت که ابزار Liquify Photoshop معمولاً برای تنظیم شکل صورت و تغییر چهره صورت مورد استفاده قرار می گرفت). ابزار جدید می تواند تشخیص دهد که آیا Face Aware Liquify مورد استفاده قرار گرفته است یا خیر.

این یک تلاش است اما هیچ گلول جادویی نیست. گفتنی است The Verge گفت ، این لحظه فقط یک پروژه تحقیقاتی است . جیمز وینسنت گفت ادوبی با همکاری دانشمندان UC برکلی ، تحقیق جدید را به اشتراک گذاشته است.



ویت وام: "این ابزار قادر به تشخیص چیزی غیر از فیلتر مایع سازی چهره Photoshop نیست. در ساخت یک هوش مصنوعی که می تواند تمام یا حتی بیشتر تکنیک های دستکاری تصویر را انجام دهد ، کار بسیار بیشتری را می طلبد."

با این وجود ، این یک تحقیق پژوهشی است که ارزش تماشای آن را دارد.

تیم ارتباطات Adobe در وبلاگ گفت: "اگرچه هنوز در مراحل اولیه خود است ، این همکاری بین Adobe Research و UC برکلی گامی به سوی دموکراتیک کردن پزشکی قانونی تصویر است ، علم کشف و تجزیه و تحلیل تغییرات در تصاویر دیجیتالی ."

مقاله که شرح کار آنهاست ، روی arXiv است. مقاله ارائه شده در این ماه با عنوان "کشف چهره های فتوشاپ با نگارش فتوشاپ" توسط شنگ-یو وانگ ، الیور وانگ ، اندرو اونز ، ریچارد ژانگ و الکسی efros منتشر شده است.

محققان ادوبی به خوبی می دانند که ، به تعبیر خودشان ، "سفر دموکراتیک کردن پزشکی قانونی تصویر تازه آغاز شده است."

Vincent in The Verge گزارش داد که هیچ برنامه فوری برای تبدیل این اثر به محصولی در دست نیست. وینسنت به نقل از سخنگوی ، گفت كه این فقط یك تلاش بسیاری در سراسر Adobe برای شناسایی بهتر دستکاری ها است - از دستکاری های موجود در تصویر ، فیلم ، صدا و اسناد.

نتیجه آزمایش آنها چه بود؟ آنها دقت شبکه عصبی را در چیدن دستکاری ها آزمایش کردند. ویت وام گفت: "هوش مصنوعی آموزش دیده بر روی عکس های دستکاری شده قادر به جعلی بودن جعلی با دقت 99٪ بود." جالب توجه: وینسنت گفت ، هنگامی كه از شما خواسته شد نمونه ای از چهره های ویرایش شده را مشاهده كنید ، داوطلبان انسانی فقط 53 درصد از زمان جواب درست را می دادند.

بعلاوه ، Adobe Photoshop یک ابزار ویرایش تصویر استاندارد است و اغلب در دستکاری های مخرب عکس استفاده می شود. مقاله درباره روش این تیم برای کشف یک دستکاری بسیار مشهور در فتوشاپ war تاباندن تصویر روی چهره های انسان استفاده می کند ، "با استفاده از مدلی که کاملاً با استفاده از تصاویر جعلی آموزش داده شده است که به طور خودکار توسط خود اسکریپت فتوشاپ تولید می شوند."

چرا اهمیت تحقیق آنها: آنها نشان دادند كه (1) مدل آنها در تشخیص تصاویر دستكاری (1) از انسانها بهتر عمل كرده است (2) می تواند موقعیت خاص ویرایش ها را پیش بینی كند و (3) در بعضی موارد می توان برای "خنثیسازی" یك دستكاری برای بازسازی تصویر ناشناخته استفاده كرد. .

بیشتر بخوانید: پمپ وکیوم خلاء عملکرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 10 خرداد 1399برچسب:,
ارسال توسط managesit
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: